بافق"علی حسن پور خبرنگاریزدفردا:"حسین ندافیان" در جلسه مسکن مهر شهرستان بافق که یکشنبه در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بحث تامين مسكن علاوه بر خيرات و بركاتي كه براي مردم دارد يكي از ضروريات هر فرد است.

فرماندار بافق يادآور شد: امروز مسكن مهر در سطح كشور به عنوان يكي از پروژه‌هاي موفق دولت تبديل شده و باعث شکستن قیمت بازار مسکن شده است.
ندافیان با اشاره به اینکه مسکن مهر بافق نسبت به سایر شهرها دیرتر شروع بکار کرده ولی در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است گفت: باید مسئولان زیربط ، مدیران تعاونی ها و پیمانکار با یک برنامه ریزی صحیح و سرعت در اجرای کار، 176 واحد از 312 واحد را در دهه فجر سال 90 آماده و به متقاضیان تحویل داده شود.

ندافیان با بيان اين مطلب كه فرمانداری بافق آمادگی هر گونه مساعدت در اجرای تاسیسات زیر بنایی را دارد،خاطرنشان كرد:در مورد آب ، برق ، مخابرات و سیستم فاضلاب کلیه هماهنگی ها صورت گرفته و این فرمانداری آمادگی کامل برای اجرا دارد.
فتاحی در بيان اطلاعات كلي پروژه مسكن مهر در شهربافق گفت:کلا در بافق 312 واحد در نظر گرفته شده که در 22 بلوک 4 و5 طبقه در حال ساخت است که از این تعداد، 18 بلوک پي سازي و اسكلت بندي شده ، 6 بلوک در حال نما چینی ، 14 بلوک اجرای تاسیسات برق و آب و 6 بلوک در مرحله نازك كاري قرار دارد.
مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر بافق گفت: براي تسريع در روند احداث مسكن مهر، همكاري هرچه بيشتر متقاضيان جهت پرداخت سهم آورده خود ضروري است.
وی علت افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر نسبت به برخی شهرها چنین توجیح کرد: در مسکن مهر بافق به علت طبقاتی بودن واحدها از آسانسور استفاده شده ، نما چینی بر خلاف برخی شهرها که با سیمان سفید بوده در بافق نما با سفال انجام شده و در آخر مساحت زیربنایی این واحد ها می باشد که هر شهر و استانی با هم تفاوت دارد.
در پایان جلسه مقرر شد شرکت تعاونی مسکن مهر نسبت به تامین زمین برای اجرای سیستم مخابرات اقدام کند همچنین این تعاونی موظف شد در آینده نزدیک سیستم فاضلاب مسکن مهر طراحی و برای اجرا اقدام نماید ، فرمانداری نیز برای اجرای زیرسازی فضای بیرون و محوطه سازی با ادارات مربوطه شهرستان هماهنگی و دستورات لازم برای اجرا داده شود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا